Davis Cup Suomi – Belgia 2-3
Olipahan viikonloppu! Omat tunnelmat ovat varsin kaksijakoiset, sillä lauantain nelinpeli oli yksi upeimmista tennisotteluista, joissa olen saanut olla kentällä, mutta toisaalta joukkueen tappio oli kyllä karvas ja harmillinen. Ovat nämä Davis Cup -viikonloput kuitenkin joka tapauksessa sen verran ainutlaatuisia tapahtumia pelaajalle, että hetkeäkään en kaikesta huolimatta vaihtaisi pois. Kiitos Tennisliitolle upeasti järjestetystä tapahtumasta, yleisölle mahtavasta […]