Tunnelmia treeniviikolta Lontoossa ja kohti Muncheniä
Tehokas neljän päivän visiitti Lontooseen on nyt takana, ja itseluottamus siirretty ihan uudelle tasolle. Treenasimme Lontoossa pääasiassa brittien National Tennis Centressä (NTC) Roehamptonissa, ja mukaan tarttui kyllä tosi paljon uutta oppia. Voimmekin Lloydin kanssa lähteä hyvällä fiiliksellä kohti ensi viikon Munchenin ATP250-kisaa, jonne pääsimme varasijalta mukaan. Lensimme Belgradista Lontooseen heti tappion jälkeen tiistaiaamuna, jotta ehdimme […]